«Powerwomen Norge» har premiere på Viaplay i morgen

I morgen slippes de to første episodene av Powerwomen Norge på Viaplay og kvinnene er endelig klare for å invitere seerne inn i sine liv.
I serien får vi et dypere innblikk i livene til Leah Behn, Isabelle Ringnes, Ingeborg Heldal, Iman Meskini og Anita Krohn Traaseth. I de to første episodene er prisutdelinger, styremøter og graviditet bare noe av det vi får ta del i. Det er en sammensatt gjeng vi følger i serien hvor noen er godt etablert med god erfaring, mens andre er på vei inn i en voksenverden som kan være både spennende og skummelt.
– Da jeg hørte hva de ville få frem med Powerwomen Norge følte jeg umiddelbart at dette var noe jeg ville være med på. Det å delta i en slik serie er ekstremt kult, men det er enda kulere at resten av damene er så inspirerende og kule. Det er så spennende og jeg føler vi står veldig sammen, men på forskjellige måter. Jeg liker også alltid å utforske nye ting og å gå utenfor min komforsone. Dette er et veldig stort steg for meg, men har vært en utrolig fin reise, sier Leah Behn om deltakelsen i Powerwomen Norge.
Dette er en serie med engasjement, positivitet og alt livet måtte by på av opp-og nedturer. I Powerwomen Norge får vi et nært, varmt og engasjerende bilde av fem ekte damer av sin egen tid.
– Jeg legger jo ut mye av livet mitt på sosiale medier selv så det er lett å tenke at det ikke er noe nytt man kan se. Men det er veldig mye seerne her får være med på som jeg ikke har delt tidligere. Det er nesten som å være backstage i mitt liv og det er jo alltid gøy, sier Leah Behn om hva seerne kan forvente å se av henne i serien.
Powerwomen Norge består av seks episoder i sesong 1 og produseres av Fremantle media. Produsent i Fremantle er Elisabeth Oftebro og ansvarlig produsent i Viaplay er Jonas Møller. Powerwomen Norge har premiere på Viaplay 18.oktober med 2 episoder.
Viaplay Group AB (publ) er den internasjonale strømmeutfordreren. Vår strømmetjeneste Viaplay finnes i alle nordiske og baltiske land, Polen, USA og Nederland. Vi ekspanderer raskt med lansering i Storbritannia i løpet av 2022, tett etterfulgt av Canada, Tyskland, Østerrike og Sveits i 2023. Viaplay vil være til stede i minst 21 land ved utgangen av 2023, inkludert minst fem partnermarkeder med innholdskonseptet Viaplay Select. Hver dag underholder vi millioner av kunder med vårt unike tilbud av innhold, som inkluderer kritikerroste Viaplay Originals og et enormt utvalg av direktesendt sport. Gjennom TV-kanaler, radiostasjoner og produksjonsselskaper har vi som målsetting å formidle historier, berøre mennesker og utvide perspektiver. Viaplay Group er børsnotert på Nasdaq Stockholm (‘VPLAY B’).
Kontakter

Sebastian Flaten
Pressekontakt